Mocht u voor de eerste keer gebruik maken van uw Lankhof SIM of een nieuw toestel aanschaffen kan het voorkomen dat u nog geen internet op het toestel krijgt. Dit komt waarschijnlijk omdat de APN instellingen nog handmatig door u in het toestel moeten worden ingevoerd. Hieronder ziet u enkele screenshots die u helpen bij het instellen van de APN gegevens op een iOS toestel (iPhone & iPad).

Allereerst gaat u naar de instellingen van uw toestel heen. (Afbeelding 1)

Afbeelding 1

Kies vervolgens voor de menu optie “Mobiel netwerk”. (Afbeelding 2)

Afbeelding 2

In het volgende menu kiest u voor de optie “Mobiel datanetwerk”. (Afbeelding 3)

Afbeelding 3

Onder “MOBIELE DATA” hoeft enkel de APN instelling zelf ingevuld te worden. “Gebruikersnaam” en “Wachtwoord” moet leeg gelaten worden. Bij APN dient ingevuld te worden “internet.mvno.mobi”. (Afbeelding 4)

Afbeelding 4

Indien u ook nog gebruik wil maken van de mogelijkheid “Persoonlijke hotspot” dient u helemaal onderaan onder “PERSOONLIJKE HOTSPOT” de bovenstaande stap nog een keer te herhalen.

De nieuwe internetinstellingen zijn nog niet per direct actief. Het toestel dient eerst opnieuw zijn mobiele netwerk te gaan zoeken. Dit kan geforceerd worden door het toestel uit en weer aan te zetten.

Mocht u na het invullen van de APN instellingen nog steeds niet beschikken over een werkende mobiele internetverbinding dient u telefonisch contact op te nemen met Lankhof Telecom (0543-495005 optie 2) of per mail: telecom@lankhof.nl.